13 augustus 2011

Verjaardag Haul +Shoplog 6 Augustus

Hey ik was 4 augustus jarig en ik heb een paar dingen gekregen.
2 dagen daarna ben ik gaan shoppen.
Ik weet niet als de foto's doormekaar worden vertoond.
Wil je nog iets meer weten over deze dingen zeg maar gerust.
Ik weet dat ik meer foto's had getrokken van de dingen die ik heb gekocht.
Maar waar ze zijn weet ik niet ik heb natuurlijk ook 57 euro gekregen (10 euro beltegoed ).
Morgen ga ik naar mijn grootouders voor hun verjaardag .
Van hun en tante's en nonkels krijg ik ook dingetjes.
aproposs apricot 2.49 kruidvat
kauwgom hiervan had ik 2 pakjes

disinfecterende handgel

dit is voor mijn konad spulletjes

rekbare boekenkaft hema

ik heb 16 van deze mandjes voor 4 0.99 in zeeman

cute

deze zijn van http://missbeautynail.blogspot.com/ gekregen
die paarse is vet mooi ik heb ze al alledrie opgehad
(gekregen)

mijn konad spulletjes (gekregen)

nieuw bedovertrek (gekregen)

mijn schoentjes uit h&m

Geen opmerkingen:

Een reactie posten