30 augustus 2011

Tag : Nailpolish & Me

Mijn eerste tag .
Na rondneuzen op weheartnailpolish.blogspot.com heb ik een leuke tag gevonden .
Here We Go !

1. Hoeveel lakken telt jouw stash?
juist en welgeteld het zijn er50
2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Catrice als ik naar Kruidvat ga dan moet ik zeker iets van catrice meehebben
3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Raar maar waar paars ik dacht dat het blauw zou zijn maar nee ik heb 7 paarse kleurtjes
4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
fluo kleurtjes en crackle topcoats
5. Welke nagellak draag je het meest?
Die dat echt heel veel opvallen

6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?
mijn ebay nail star two way lakjes ze komen van pas maar gebruik ze eigenlijk nooit 
7. Gebruik je een basecoat?
Nee als ik dat wel doe dan is het nagelhardener
8. Gebruik je een topcoat?
Alleen matte
9. Stempelen of uit de losse hand?
Dat doe ik alletwee  graag
10. Hou je van glitters/shimmer of toch liever een creme finish?
Creme finish vind ik leuker
11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Ja eigenlijk wel ja
12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
1 vandaag Am I Blue Or Green van Catrice

zo dat was de tag neem deze over als je dat wilt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten