11 juli 2012

Nagellak Tag!

Dit is de tweede keer dat ik deze tag doe , maar dat vinden we niet erg he :)

Uit hoeveel lakjes bestaat jou stash?
 

Ik heb er 58


Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Essence
 
 
 
Wat is de meest voorkomende kleur?
 
Daarvan heb ik geen enkel idee :)
 
 

Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
 
Ik zou graag neon kleuren en flakies bezitten
 
 

Welke nagellak draag je het meest (kleur/merk/naam)?
 
Ik draag Alluring Night uit de Las Vegas collectie van Catrice heel graag
 
 
Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weg gegooit?
 
Snow Motion van Catrice het is wel het beste wit lakje die ik ooit heb gehad maar hij is echt slecht geworden :(
 
 
 
Gebruik je een basecoat?
 
Ik gebruik de peel-of basecoat van Essence omdat ik snel een kleur beu word en dan kan ik het er gewoon aftrekken .
 
 
Gebruik je een Topcoat?
Eingelijk niet want ik heb de ''perfecte topcoat'' gevonden
 
 
 
Werk je liever met stempels of uit de losse hand met nailart?
 
Eerlijk gezegd vin ik het allebei wel leuk nail-art met de losse hand doe ik wel niet zoveel meer.
 
 
 
 
Hou je van shimmers/glitters of liever een creme finish?
 
Glitters vind ik mooi maar draag ik niet zo graag dus dat word creme finish!
 
 
Voel je je kaal zonder nagellak ?
 
Nee, vooral niet!
 
 
Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
 
Niets, ik ben deze week nog niet naar de stad geweest :)
 
 
Neem de tag over! De foto's komen allemaal van WeHeartIt
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten