2 september 2011

Tag : Hoe Nep Ben Ik ?

Ik zat rond te snuffelen op inikkens.nl en daar zag ik de tag.
Here we go !
Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Nee nog nooit ik bedoel maar ik ben super jong !
Gebruik je valse wimpers?
Nee maar ik zou het wel willen proberen.
Draag je een weave of extensions?
Ja op het moment wel in oktober doe ik mijn extentions eruit.







mijn extentions











Gebruik je iedere dag make-up?
Nee ik ben allergisch voor make - up
Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Nee ik waardeer mezelf ook al zijn er dingen die ik aan mezelf wil veranderen zou ik dat niet doen.
Kan je nog zonder make-up?
Tuurlijk kan ik dat.
Draag je nepnagels?
Heb ik al gedaan maar dat waren van die Zeeman nepnagels.
Verf je je haren?
Nope.
Ga je onder de zonnebank?
Nee je kan erdoor kanker krijgen en ik ben al bruin genoeg.
Gebruik je selftanners?
Nee.
Heb je tattoo’s?
Nee.


Ik denk dat ik niet echt fake ben.
Neem deze tag over als je wilt ik zal daar zeker blij mee zijn .
Hopelijk komen er nog veel tags zodat je ze kan overnemen.

3 opmerkingen: