31 juli 2011

Favorieten Juli 2011

Nee ik heb deze blog inderdaad niet lang.
Maar ik toon toch wat mijn favorieten zijn van juli.
Mijn vriendin heeft ook een blog gemaakt http://missbeautynail.blogspot.com
ofcourse mijn gsm dit is samsung star wifi met leuk hoesje

nieuw kaftpapier van hema

deze tas is echt zo casual

zo'n tooltje voor je nagel riemen maar ik gebruik het om vuil uit me nagels te halen

nieuwe pennenzak van hema

fluostift van hema ik heb nog 2 andere gekocht maar dit is toch mijn favoriet mijn sokken zijn deze kleur vandaag

ik lak mijn nagels en kan niet tegen de geur van aceton deze plak ik bij m'n neus

catrice meet me at coral island

catrice petit four as desert

matte topcoat

catrice pool party at night

cosmod 's mint groen

essence mellow yellow

hema

parfumpje van disney's prinsessen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten